عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



کارواش صنعتی یا واتر جت دستگاهی است که آب را با فشار زیاد روی سطح پاشیده و در نتیجه آلودگی های سطح را از بین برده و سطح را تمیز می کند. خوب است بدانید برای اینکه این دستگاه خوب کار کند باید پمپی داشته باشد که آب را با سرعت زیاد از مخزن خارج کند. اگر پمپ ضعیف باشد یا به درستی کار نکند، عملکرد این دستگاه هرگز کافی نخواهد بود.

آشنایی با بخش هایی که نیاز به کارواش صنعتی دارند

تمیزی سطح در تمامی صنایع مهم است و می توان گفت این دستگاه در هر شرایطی قابل استفاده است. این دستگاه برای شستشوی انواع سطوح، شستشوی سطوح روغنی، شستشوی دیوارها، شستشوی خودرو، شستشوی تاسیسات ساختمانی، شستشوی نمای ساختمان، شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، شستشوی کف استخرها و هر صنعتی که تصور مراقبت از این موارد را دارد، مناسب است. بخرید، به آن توجه کنید.

نکات مهم هنگام خرید کارواش صنعتی

وقتی صحبت از کارواش صنعتی می شود، تمرکز اصلی باید بر روی پمپ کارواش باشد. زیرا این کارواش تمام توان خود را از پمپ می گیرد.

قدرت موتور

یکی از مهم ترین مواردی که در بررسی جزئیات پمپ کارواش باید به آن توجه کنید موتور آن است. این عدد بر حسب وات اندازه گیری می شود. هر چه عددی که در جلوی موتور نشان داده شده بیشتر باشد، قدرت آن در تشخیص و حذف آب بیشتر است. در واقع عملکرد این دستگاه به سرعت آبی که وارد سطح خواهد شد بستگی دارد. با سقوط آب، نیروی ضربه آن افزایش می یابد و این به تمیز کردن بیشتر سطح کمک می کند.

وزن پمپ

نکته دیگری که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کنید وزن پمپ است. این عدد باید ثابت شود و در حال حاضر هیچ فاکتوری وجود ندارد که به شما بگویم. در برخی موارد، پمپ ممکن است 2 کیلوگرم یا 10 کیلوگرم باشد. به طور کلی، هر چه ابعاد بزرگتر باشد، وزن نیز سنگین تر است. همچنین وزن پمپ به دستگاهی که به آن متصل است بستگی دارد. اگر وزن پمپ با تجهیزات مطابقت نداشته باشد، به زودی با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.
https://karynet.ir/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1/
اندازه

از جمله موارد دیگری که در خرید این پمپ بسیار حائز اهمیت است ابعاد پمپ می باشد. در توضیحات فنی باید طول، عرض و ارتفاع پمپ را در نظر بگیرید و آن را با مشخصات و ساختار داخلی دستگاه مورد استفاده تطبیق دهید. یقیناً این دو باید با هم سازگار باشند; در غیر این صورت از پمپ استفاده نمی شود.

حداکثر فشار

حداکثر فشاری که یک پمپ فشار می تواند به آب یا مایع داخل آن وارد کند تا آن را روی سطح بریزد، عامل دیگری است که هنگام خرید باید در نظر گرفت. اگر این فشار با سطح استفاده شده مطابقت نداشته باشد، ممکن است به زودی از خرید خود ناراضی شوید. به عنوان مثال، اگر پمپ قرار است سطح روغن را شستشو دهد، حداکثر فشار باید زیاد باشد.

جنس بدنه

چون پمپ در معرض آب و رطوبت قرار دارد، مواد بدنه نباید زود پوسیده یا از هم بپاشد. چدن و ​​برنج بهترین مواد مورد استفاده در ساخت پمپ هستند. زیرا این مواد در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و اجازه ورود مایعات به سیستم خود را نمی دهند و در اثر آسیب از عمر آنها می کاهد. علاوه بر این، این مواد در دماهای بالا قوی هستند. این یکی دیگر از ویژگی هایی است که این محصول را به یک محصول عالی تبدیل می کند.

لیست لوازم جانبی پمپ کارواش صنعتی

توصیه می شود در هنگام خرید این پمپ به لیست لوازم کارواش که با آن به فروش می رسد توجه کنید. این ابزارها استفاده از پمپ را راحت‌تر می‌کنند و هنگام خرید نیازی به خرید ابزار نخواهید داشت و کار شما را سریع‌تر می‌کند. لیست لوازم جانبی ماشین لباسشویی شامل:

سیلندر

پیستون

بخش اتصال

دریچه

شهر

شفت پمپ

دریچه ورودی

دریچه خروجی

پمپ کارواش را از کجا بخریم؟

تا اینجا سعی کردیم تمام اطلاعاتی را که در مورد استفاده از آب برای ساختن آب یا شستن ماشین نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم و به شما نشان دهیم که عملکرد محصول به پمپ آن بستگی دارد. طبق این مقاله عواملی مانند قدرت، فشار بالا، سرعت، بدنه و ابعاد در هنگام خرید پمپ باید در نظر گرفته شود. اگر به دنبال مکانی مطمئن برای خرید پمپ کارواش هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این بخش خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و کلیه محصولات آن با کیفیت بالا و گارانتی به فروش می رسد. خدمات پشتیبانی کسب و کار آب نیرو قابل اعتماد است و مشتریان می توانند در یک پلت فرم امن خرید کنند.





:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
ن : اخبار رسمی
ت : چهار شنبه 18 بهمن 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');